Sziasztok!
Az talán úgy gondoljátok, hogy az 1. részben kicsit szigorú voltam a Peugeothoz, hogy csak azt lehet kritizálni aki legalább csinál valamit és egyáltalán hogy képzelem én ezt?
Nos. Az aki ilyen koncepciókat képes létrehozni mint a 308 RCZ 2010 az legyen kedves és ilyeneket csináljon. Mert EZ garantáltan nem lesz bukta...
Már említettem hogy a 308 RCZ koncepcióról lesz szó. Íme az autó:
Kb egy Audi TT ellenfélnek néz ki. AZ érdekes azonban az, hogy valóban a Peugeot mai formái köszönnek rajta visza. Széles vigyon, nagy szemek. Apróbb módosítással, de szerintem piacra dobják. Talán már idén. Ezt az is alátámasztja hogy egy olyan számot kapott ami nem áll távol a mostaniaktól 308. Ismerősen cseng. Ebből már is következtethetünk, hogy kb a 307-308 as autók alvázával rendelkezhet, így a méretek nagyjából megvannak. Tehát valamivel nagyobb mint egy TT. Használhatóbb! Szebb!
Bizony bizony. A tetőt mintha egy TT ről vágták volna le, de akkor is gyönyörű. Eszméletlenül szép autó. De az SR1 is ott bukott meg, hogy a Peugeot NEM AKARJA gyárthatóvá tenni. Vajon itt is ez a helyzet? NEM!: Ez egy gyártható belsőtér, egy praktikus elrendezés egy szép világ. És aki továbbra sem hiszi, hogy ez bizony hamarosan az utakon lesz az nézze meg a belső teret, hasonlítsa össze más koncepciókkal és tegye fel a kérdést magának: Egy koncepcióba minek ennyi gomb? A Peugeot szerintem azért mutatta be, hogy lássa: Milyen hatást vált ki és tetszik-e az embereknek?! Igen! Tetszik!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.