S Z A L O N

Autók, motorok, kamionok, Játékok...

 

Jelen blogon megjelenő márkákról készült leírások nem minősülnek hivatalos sőt semmilyen kritikának. A negatív megjegyzések valójában dicséretek melyeket csak félre értesz. A szerzőknek semmi közük ezekhez. Én is csak most látom hogy ide mit írtam...

Szavazás

Milyen témákban írjunk többet?
PC-s játékok
Luxusautók
Elérhető árú autók
Motorok
Kamionok
Koncepciók

Szavazás állása

Szavazás

Meik volt szerinted a leg jobb Need for Speed rész?
Undercover
Underground2
Most Wanted
Carbon
Prostreet
Shift

Szavazás állása

Friss topikok

2011.02.25. 21:19 Ecky13

Szerelem első látásra, avagy Peugeot RCZ

Most nem szeretnék mentegetőzni a fél év kihagyás miatt ami a blogon történt, nem szerkesztettem ennyi a rövid történet. Messzemenő terveim lennének, de magamat ismerve nem tudom mennyire lehet ezekre a dolgokra alapozni. Szeretek írni, szeretem az autókat, de nem tudom mennyire lesz értelme, hányan olvassátok majd. Remélem sokan ...


Na de mi is ez a szerelem amire már a címben utaltam? Katt a továbbra...

 

 




Korábban már volt szó a Peugeot RCZ -ről. Már akkor írtam, hogy biztosan piacra dobják, magam azt gondoltam, hogy többet kell rá várni. Ami pedig még inkább meglepett, az az ára.
Anno is leírtam, hogy mennyire tetszik az autó. Most viszont beleültem és beleszerettem. IMÁDOM! így csupa nagybetűvel. A szalonban kiállított modell ára 7,5 millió volt, max 9et kérnek el egy csúcsmodellért ami az Audi TT-hez képest, hát alaphangon a fele. Sok dolgot nem szeretnék hozzáfűzni, a látvány magáért beszél. Ami nem látszik az a belsejének a varázsa. Varrott bőr műszerfal és ÓRIÁSI hely. Nyilván 2személynek. De például apumnak, akinek VW Passatnál kisebb autója évtizede nem volt, kényelmesen elfér a 308-as RCZ ben. Nem is kell leghátra állítania az ülést. Be is fejezem. Beszéljenek a képek!

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szalon.blog.hu/api/trackback/id/tr672690847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása