S Z A L O N

Autók, motorok, kamionok, Játékok...

 

Jelen blogon megjelenő márkákról készült leírások nem minősülnek hivatalos sőt semmilyen kritikának. A negatív megjegyzések valójában dicséretek melyeket csak félre értesz. A szerzőknek semmi közük ezekhez. Én is csak most látom hogy ide mit írtam...

Szavazás

Milyen témákban írjunk többet?
PC-s játékok
Luxusautók
Elérhető árú autók
Motorok
Kamionok
Koncepciók

Szavazás állása

Szavazás

Meik volt szerinted a leg jobb Need for Speed rész?
Undercover
Underground2
Most Wanted
Carbon
Prostreet
Shift

Szavazás állása

Friss topikok

2010.02.18. 08:50 Ecky13

Szuper autók -sorozat- : Bugatti Veyron

Sorozatomban bemutatom napjaink legy szuperebb autóit (nem csak a sebesség számít)

 

Bugatti Veyron. Nem autó. Fogalom. 2004 ben jelent meg először. A 2009 es modell alig változott ahoz képest. Alapár: 1.000.000 euró! ~ 282.000.000Ft! Az adatok előtt lássuk:

Gondolhatjuk, hogy WTF? Több rajta a lyuk mint a festék. Nos Ez azért van mert a motor hűtése egy perc alatt 40m3 levegőt szippant be. Még így is a motor burkolatlan, nehogy túlmelegedjen. De mért van erre szükség? Akkor lássuk az adatokat: Az autóban 2db egyenként 500 lóerős V8 as motor kapott helyet melyek együttesen egy V16 os 1000 lóerős autót eredményeztek. Na persze egy ilyen gyors autót nem engednek csak úgy ki a gyárból. Ezért a végsebességét le korlátozták 406 km/h ra. Most gondolhatjátok hogy elírtam, de nem. Még lekorlátozva is 406 azaz NÉGYSZÁZHAT kilométert tesz meg óránként . Ez azt jelenti, hogy csúcssebességén 112 métert teszünk meg másodpercenként. Ha tehát egy ilyen autóban rálépünk a gázra, nem árt körülnézni van e autó előttünk mondjuk úgy két kilométeres körzetben. Léssuk a gyorsulást:
0-100 km/h: 2,5 s
0-200 km/h: 7,3 s
0-300 km/h: 16,7 s
0-400 km/h: 55 s
Höhh. Meghökkentő de igaz. Kevesebb mint egy perc alatt elérhetjük az elképesztő 400 km/h s sebességet. Az autóban egyébként egy 7 sebességes duplakuplungos (DSG) váltó van, melynek 7 sebességét a gyár csak 350 km/h felett javasolja... A gyár állítása szerint a korlátozás nélküli maximális sebesség 425 km/h ami szerintem badarság, mert ilyen sebességnél az a 20km/h nem oszt nem szoroz, ezzel valószínűleg csak azoknak a kedvét kívánják elvenni akik megpróbálnák az agyonkompjúterizált motorból kivenni a sebességszabályozót.

Mi tartja az úton 400nál? Egy hatalmas szárny mely külön hűtőcsővel rendelkezik.
Aha. Aki most azt mondja, ronda annak elmondom: egy ilyen 8000ccm es 1000 lóerős autónál teljesen mindegy hogyan néz ki az eleje. Ugyanis mi belülről, mindenki más pedig hátulról fogja látni:

Végezetül pedig nem árt egy új garázst építeni a 4,5 m hosszú 2 m széles és 1,2 m magas(!) autónak. (Bár egy pingpongasztal alatt is elfér..) Évente 70 db készül...

Szólj hozzá!

Címkék: olasz német bugatti 2004 2009 bugatti veyron szuper autók sorozat


A bejegyzés trackback címe:

https://szalon.blog.hu/api/trackback/id/tr791756781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása